Záruční podmínky, lhůty a servis
Zákonná záruka
Vyskytnou-li se po převzetí zboží kupujícím vady zboží v zákonné 24 měsíční záruční době, kupující je oprávněn uplatnit reklamaci. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží získává kupující záruku novou v minimální délce 24 měsíců.
Na žádost spotřebitele je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující údaje, které musí obsahovat záruční list. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, IČO, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě.
Spotřebitel při uplatnění záruky má:
- jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy
- jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
- jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy
- jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy
Kupující je povinen při reklamaci v rámci zákonné záruky prokázat uzavření kupní smlouvy, nejlépe za pomoci dokladu o koupi a záručním listem.
Záruka se nevztahuje na:
- vady vzniklé údržbou či opravou související s běžným opotřebením, výkonovým přetížením či mechanickým vnějším poškozením
- jakoukoliv úpravu nebo záměrnou změnu parametrů výrobku oproti specifikaci dané v "Návodu k použití" bez předchozího souhlasu Högner s.r.o., které nejsou uvedeny v technické dokumentaci, přičemž tyto změny musí být důvodem vzniklé vady
- škodu způsobenou:
- nesprávným používáním zahrnujícím kromě jiného používání výrobku pro jiné než běžné účely nebo v rozporu užití či instalaci, užívání výrobku v rozporu s technickými a bezpečnostními normami, nevhodnou, nesprávnou instalací programového vybavení či náhodným nebo záměrným vniknutím kapaliny či cizích předmětů do výrobku
- opravou vykonanou neautorizovaným servisem, prodejcem či jinou osobou
- vady výrobku, s kterým se nezacházelo dle návodu k použití nebo který byl úmyslně poškozen
- vady vzniklé běžným opotřebením
Reklamace
Ochrana osobních údajů
Copyright © 2024 Högner s.r.o. Všechna práva vyhrazena.